Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του ’80 όταν ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής του μετρό στη Θεσσαλονίκη. Για περισσότερα από 30 χρόνια η πόλη ταλαιπωρείται χωρίς να έχει δοθεί κανένα τμήμα ακόμα σε κυκλοφορία. Παρόλα αυτά, το έργο συνεχίζει την πορεία του και μάλιστα μέσα σε αυτά τα χρόνια σχεδιάστηκε και αποφασίστηκε η επέκταση των γραμμών τόσο προς την ανατολική όσο και προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

Σήμερα,  στη συνάντηση που είχε ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός με τον Πρόεδρο της “Αττικό Μετρό Α.Ε.” κ. Νίκο Ταχιάο τόνισε την ανάγκη τροποποίησης του σχεδίου επέκτασης του μετρό στα δυτικά προκειμένου να δημιουργηθούν στάσεις που να εξυπηρετούν καλύτερα τους κατοίκους του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου καθώς και να τροποποιηθεί η πορεία διέλευσης του μετρό στο Ελευθέριο Κορδελιό, με τη δημιουργία στάσης που θα διέρχεται εντός του δημοτικού διαμερίσματος.

Στο επίκεντρο της συνάντησης τέθηκε η διευθέτηση των στάσεων που θα εξυπηρετούν την περιοχή και συζητήθηκαν οι εγγενείς δυσκολίες που δεν επιτρέπουν την κατασκευή περισσότερων στάσεων υπόγειας γραμμής στο Δήμο Κορδελιού Ευόσμου, λόγω προβλημάτων σταθερότητας του συρμού που δημιουργούν οι μεγάλες καμπυλώσεις του δρομολογίου.

Για το θέμα της διευθέτησης των στάσεων του μετρό στα δυτικά, η διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. θα συγκαλέσει σύσκεψη με τη συμμετοχή των Δημάρχων της δυτικής Θεσσαλονίκης.